It's Monday

Poniedziałek - nowy tydzień, nowa energia do działania. Jak tam Wasze nastroje? Pozytywne? Musze Wam powiedzieć, że u nas grafik napięty, mnóstwo pomysłów na posty i filmiki. I co najważniejsze to, w końcu wracamy na siłownie ( Justa też;)) - pełna mobilizacja bo wiosna tuż, tuż. Na dobry początek mam dla Was zimową stylizację. Możecie ją kojarzyć z  filmu "Get ready with me". Jak widzicie u mnie nadal styl luźny, niezobowiązujący. Szczerze mówiąc tęskni mi się już za moimi eleganckimi stylizacjami. Nowe sukienkami i spódnice czekają spokojnie w szafie na swoją kolej, dlatego zimo czas już się z tobą pożegnać.

Miłego dnia:)
Kasia




Fot. Marcin Studziński

jeans | mango, coat | stradivarius, vest | stradivarius,blouse | choies,
bag | zara, cap, scarf | atmosphere, watch apart


Jeżeli chcecie zobaczyć jak wyglądały moje przygotowania do tych zdjęć.
 Koniecznie zobaczcie ten film:)


36 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja :)
    Bardzo ładnie zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie Ty znalazłaś jeszcze tyle śniegu? Mnie jakoś nie przekonuje ten luźny styl,może przez te boyfrendy, bardziej pasują Ci te czekające w szafie sukienki ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo łądnie wyglądasz w tej czapce i kominie. Połączenie szarości i fioletu Ci służy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu w takich stylizacjach wyglądasz super! Nie obraź się ale czasem tymi elegandzkimi dodajesz sobie lat i wyglądasz jak ciotka klotka Kiedy pojawi się nowy filmik?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia z klimatem, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, klimtayczny;)
    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne dżinsy i klimatyczne zdjęcia! Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Kasia, a mogłabym prosić, żebyś zrobiła wpis o aktualnych kosmetykach do makijażu jakich używasz??? oglądałam ostatni filmik,ale nie ma tam żadnych podpisów itp., jestem ciekawa jakiego używasz teraz podkładu, pędzli, tuszu.. bardzo proszę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a oglądałaś może mój ostatni filmik "get ready with me" tam znajdziesz wszystkie informacje..:)

      Usuń
    2. Obejrzałam, dzięki ;) a mogłabyś napisać jakiego pędzla używasz do nakładania podkładu?

      Usuń
  10. Witaj Kasiu.
    Oglądam Wasze filmiki na YouTube i zobaczyłam, że założyłaś aparat na zęby. Nie mam konta na YouTube, więc postanowiłam zadać pytanie tutaj. Czy mogłabyś podać nazwę gabinetu, w którym zrobiłaś aparat, oczywiście jeśli go polecasz? Jestem na etapie poszukiwań dobrego gabinetu. Mam przedziałek między zębami tak jak Ty. ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam dr Andrzeja Drelicha na ulicy Żołnierskiej 7 w Lublinie, zaufany, dużo moich koleżanek do niego chodziło, moja siostra i teraz ja. Człowiek może małomówny, ale uczciwy, zdejmie aparat kiedy już przyjdzie na to czas, nie przedłuża leczenia bez powodu. POLECAM! Dominika

      Usuń
    2. Hej ja robię u doktor Stolarz prywatnie na ul. Grażyny w jej mieszkaniu. Poszukaj w necie bo z tego co wiem to ona przyjmuje w kilku miejscach, więc może będziesz miała gdzieś bliżej niż do Grażyny..:)

      Usuń
  11. Nawet zimą u Ciebie wszystko wygląda idealnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno kupiłaś płaszcz? Jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten komin :D Może gdyby był w innym wzorze i kolorze,ale mimo wszystko jest fajny, bo nie trzeba się nim obwiązywać ;)
    Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  14. Czesc. Czytam Waszego bloga regularnie i wiele se dowiaduje z niego. Dzieki.
    Moje spostrzezenia co do ostatniej stylizacji Kasi. Plaszczyk, komin na plus, jednak spodnie typu boyfriend znacznie Cie skracaja. Moze powinnas zamienic je na proste lub rurki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu jaki masz obiektyw w aparacie? Twoje zdjęcia są niesamowite <3 Jak zwykle pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne zdjęcia! Super zestaw ;) Bardzo fajnie ci w tych spodniach, a nie każdemu pasują ;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. The pictures and the snow look wonderful! Love jeans and blouse, amazing colors!

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasia jak zwykle wgląda cudownie ! Komin boski ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. aa, mam taki sam plaszcz, doslownie identyczny, z lumpa za 4,80 zl :D

    OdpowiedzUsuń
  21. oj w luźnych stylizacjach rownież wygladasz swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądsasz w tej czapeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu jak robisz te swoje cudne fale ?

    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)